söndag 7 december 2008

vad 32h resa gör med en...

Sitter här i min säng i mitt lilla rum.
Kom fram igår 15.00, NZ-tid, vilket är 3.00 på natten där hemma.
Gick upp till mitt rum, men det tog emot lite för det var trots allt 22C och strålande sol här igår, duschade och sen sov jag läääänge!

Vaknade 5.00, okej lite jetlaggad är man nog. som tur är har jag ju min vän datorn som är fullproppad med serier och filmer så jag kunde ligga kvar i sängen ett par timmar till även om jag inte kunde somna om.

Har nu precis skypat lite med mammi, hon kanske var lite orolig eftersom att min svenska mobil inte fungerar här (eller så är det mitt sim-kort som inte fungerar här), hur som hellst så kunde jag ju inte höra av mig när jag hade kommit fram och jag orkade faktiskt inte gå ner till lobbyn och hämta användarnamn och lösenord till internet, SÅ trött var jag.

Nu är klockan lite över 9 på morgonen, och allt jag har fått i mig är en kopp kaffe och det utan att ens ha lämnat rummet! skåda min nya bästa kompis:
(vattenkokaren, inte fönstret)



hade den inte funnits här hade jag nog inte varit vaken nu!
och hur trevligt det än må vara att sitta här och blogga till er alla så måste jag faktiskt ut nu och jaga lite frukost, har faktiskt inte ätit något annat än flygplansmat de senaste 32 timmarna. Det är helt klart dags att ändra på det.

Laters!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hrmf, drog du utan att säga hej då?! ;) Hoppas du hittade något gott att äta och att rumstjejen var treflisch.

Jag vill förresten se mer bilder från rummet och hotellet - se så, fixa det nu! ;D

pussåkram