torsdag 11 december 2008

sweeeet!

Antligen borjar saker losa sig for mig!
har hittat ett stalle att bo pa, bada husen jag kollade pa idag var jatte trevliga men jag fick en lite battre deal med hyran pa det ena. Sa jag ska flytta till Ayr st, Parnell ikvall! :)
Och det finns internet dar, sa redan ikvall (imorgon bitti for er) kan ni fa se bilder pa huset. Ska traffa John (som ager huset, men inte bor dar sjalv) vid 17-18 och fa alla nycklar. Han erbjod sig aven att ge mig vilka mobler som hellst, mattor, sangklader, kuddar, tacken, allt jag behovde gora var att saga till vad jag trodde att jag behovde for att kunna trivas.
Han verkar lite flummig, men valdigt snall och hjalpsam. Och tjejerna som bor dar nu sa att han ar valdigt latt att komma overens med. All is good!

Idag ska jag leta lite mer jobb, packa ihop mina saker,
och flytta in :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till lyan, hoppas jobbjakten går lika bra! :)
pussåkramers