onsdag 10 december 2008

god kvall

ingen speciellt handelserik dag idag.
dessutom orkar jag inte sitta har och skriva pa detta nz-tangentborg.
jag gillar vara svenska bokstaver...
inte sa mkt nytt, har inte hittat nagonstans att bo annu, men ska ivag och kolla pa tva stallen imorgon som jag faktiskt tror kan vara nagot. men man vet ju inte forens man har sett stallet.

kommer val sitta med min dator och skriva imorgon, for det har funkar verkligen inte fot mig!! :) hittade ju mitt trevliga cafe, kanske blir det dar om jag inte ska hjalpa en tysk-turkist tjej att flytta, time will tell. hoppas att ni alla far en trevlig dag.
Min har varit fylld med sol och det har varit ca 24C hela dagen, NICE!!!

puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med sol och värme, det skulle jag också vilja ha istället för +0.8 grader och snöslask...

Antar att du hittat ett hostel att bo på iaf, med tanke på den tyska tjejen?

Sov gott, vi hörs senare!
pussåkram