fredag 5 december 2008

resefeber.. kanske..?

Om 14h och 30min lyfter mitt plan.
Allt är "packat och klart", och har jag glömt något så får jag väl lösa det på något sätt.

Jag tror i alla fall att när jag står där på flygplatsen i Auckland kl 11.00 NZ-tid (ungefär midnatt här hemma) så kommer allt kännas bra, förutom att jag är jetlaggad som bara den och kanske inte världens fräschaste.
Men BORTSÄTT från det så kommer allt att kännas bra.
Tills dess att jag:
1. glömmer något på flygplatsen
2. sätter mig på fel flygbuss
3. går av på felställe
4. inser att min hotellbokning inte gått igenom
Men vet ni vad?! Det kommer att lösa sig, för det gör det alltid (och som tur är finns det ju taxibilar och människor man kan fråga om man tappat bort sig, dessutom har jag hört rykten om att det faktiskt finns fler än ett hotell i Auckland...)

Dags för varmchoklad och lite tv mys, och kanske ännu en sömnlös natt. Å andra sidan är det nog bra om jag börjar vända på dygnet... eller?! Det där med tidszoner förvirrar mig!

Nästa uppdatering blir nog från min 6h långa mellanlandning på Heathrow,woooooohhoooo va roligt!
Until then!

ps. har fått två till jätte fina resepresenter, och ska få en till av min syster imorgon, så bilder på dessa kommer senare när min kamerasladd inte är nedpackad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bortsett heter det. Kram maja

Anonym sa...

Det där vae axel och inte jag.. som du kanske förstod. Hoppas du har det fint astrid. Kraaam

Anonym sa...

Var heter det maja, inte vae.