fredag 12 december 2008

home sweet home.

så ÄNTLIGEN har jag hittat ett schysst ställe ett bo på, det är ute i parnell, så lite off, men det är hur bra som helst. Och nu har jag flyttat in, rummet är mitt och ingen annans. det känns som ett bra rum, och jag tror att jag kommet trivas här.
Imorgon ska jag träffa min hyresvärd och betala första hyran, några av er vet redan att jag fick en rätt sweet deal, och för att vara ärlig orkar jag inte förklara det nu. but it was a good one!

Det här är alltså mitt nya "hem"


säng, fönster och dator


dörr, skor, matta, vägg och tavla


väldigt blå sänglampa, nycklar, vattenflaska


element, byrå, tv, garderod, handduk

Pratade precis med min hyresvärd och han kommer att ha med sig ett bra täcke och några kuddar till mig imorgon, han verkar riktigt trevlig faktiskt den där John. har börjat packa upp lite så att det ska kännas mer som MITT ställe, men det tar väl ett par dagar innan det verkligen kommer kännas som mitt rum. Än så länge är jag väldigt nöjd, dom andra tjejerna är väldigt trevliga (kanske inte jätte sociala, men trevliga) och jag tror inte att det kommer blir något problem att bo med dom.

stannar nog hemma ikväll och tar det lugnt. ska ner till Princess Warf till BaraBra imorgon och fira Lucia med några andra svenskar, it'll be good!!

god kväll,
och god morgon till er alla i europa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ju bra ut det där, hoppas du kommer trivas! :)
Är BaraBra Staffans ställe? Du får gärna fota lite där och lägga ut så jag får se.
Hoppas du sover gott nu!
pussåkram

Anonym sa...

Vart e blommorna gumzan...
:P / ELKling