onsdag 17 december 2008

crap va trött jag är.

blev kanske inte jätte tidigt igår, och så upp och jobba idag.
men det är kul, riktigt kul!

försöker att samla mina tankar om de senaste två dagarna, michell och eddi.. vi kommer riktigt bra överens, och michell pratar väl om mig för stammisarna på BaraBra. Och jag vet faktiskt att hon tycker om mig. ni kanske undrar HUR jag kan veta det..
För att hon sa det till mig!! :)

kom hem från jobbet och möttes av ett uppochnervänt rum, saker överallt. kaffekoppar vattenflaskor, colaflaskor, kläder, skor, handdukar, mattallrik. man kan ju påstå att jag inte riktigt har brytt mig de senaste två dagarna. Tänkte dock dela med mig av dagens val av kaffekopp.


"I am a stong and confident girl!"

(en liten parantes; nu lagar någon av de andra tjejerna mat och det luktar fisk i HELA huset. Ooh vad glad jag blir... eller?)

Imorgon är jag ledig! oj oj OJ vad jag ska sova, och sen äta frukost med Suphi.
Kommer bli en lång dag på fredag;
Börjar kl 8.00 på BaraBra. mycket att göra, två stora kryssningsfartyg som kommer in plus att vi har en julfest att förbereda (julfest på barabra, kom förbi om ni har tid vi börjar vid 17-tiden). Så det kommer bara vara ganska mycket att göra, och ganska mycket folk. kl 22.30 ska jag upp och stå i dörren på en club på Hobson St. tills dess att det inte kommer mer folk...

Astrid tippar: 8.00 - 4.00 (det är ganska många arbetstimmar det).
nu ska jag relaxa med min dator!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du trivs med dom och dom med dig, men ska du verkligen jobba SÅ mycket?? Trodde du skulle ha lite ledigt, eller?! ;)
Jag kommer gärna på julfesten, vad är det för dress code?

Anonym sa...

Pfft 08:00-04:00, på min tid fick vi gå upp innan vi lagt oss, gå tolv mil genom 3 meter djup snö, sen var det tolv mil till genom snårskog och öhh öken!... och det var innnan vi kommit till jobbet i gruvan...

Ser trevligt ut på bilderna, kan de inte bli lite större? :)

Simma lugnt!