söndag 21 december 2008

smarta astrid

tänkte till lite extra idag och kom på att man faktiskt kan ta med sig datorn ut till köket. På så sätt kan man diska, fixa frukost och chatta samtidigt. Speciellt så slipper man allt spring mellan köket och rummet. ibland så är jag inte bara blond!

ska snart lämna datorn och huset, jag vet ni är säkert lika förvånade som jag är för att inte tala om hur chockad min gurktoast ser ut!! Har arbetsintervju kl 12.00 på Quay St. Fick numret till denna Ben av min lilla asiat som jobbar i glassaffären/kiosken mycket nära BaraBra. (han säger alltid att jag har så fint hår när jag kommer in :)
Anyways; det är tydligen ett deltids receptionistjobb, och han behöver tydligen folk som kan hoppa in lite då och då, vilket passar mig perfekt nu när barabra stänger i 2 veckor. dessutom har jag ju som tur är en hel del erfarenhet från Turistbyrån (hoppas att ni drakar läser det här).

önska mig lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good luck, hoppas Ben anställde dig på fläcken, du lilla blonda lamm! ;)
pussåkram