torsdag 11 december 2008

lite jobbigt

att leta jobb är kanske inte det roligaste som finns, och det kräver ganska mycket av en. det blir ännu mindre roligt när man är snorig, tung i huvudet och har lock för öronen..
har iaf fått iväg ett par cv:n idag, ska göra ett bättre försök imorgon då jag förhoppningsvis har lite mer energi.

sitter på mitt favvo café med en latte, dom kostar trots allt bara 16kr (4 NZD), och samlar mig. Måste orka gå och kolla boende kl 16 och 18, måste ha energin och vara lite skärpt i huvudet för att kunna ställa de rätta frågorna. har jag tur är stället på rose rd schysst, det är det billigaste av de två jag ska kolla på idag. usch va trött jag är (tycker lite synd om mig själv).

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det så bråttom att hitta ett jobb då? Har du inte deg nog att vara lite turist först liksom och komma in i gängorna?
Nej, nu luktar det misstänkt mycket bajs här (inte från mig ;), jag ska nog byta på Lillfisen.
Krya på dig!
pussåkram