lördag 13 december 2008

a nice day for a (long) walk


ute på min första promenad i Parnell,
och vad hittar jag i slutet på Ayr st?
Parnells cricket klubb, kollade lite när dom spelade. men jag har ingen aning om vad det går ut på och blev hela tiden lika överraskad när folk började hurra...


Hittade denna buske när jag tappat bort mig själv.
Skulle vilja se mamma försöka sätta den här i en kruka i köksfönstret!


I just don't get it...


hemma igen, detta är matbordet.
(har inte prövat det än)


detta är "le kitchen"
(som jag inte heller hunnit pröva än)


min första mat i huset!
mjölk, snabbkaffe, yoghurt, bröd, mjukost och nudlar
allt man kan tänkas behöva.


min hylla ser lite ledsamt tom ut.
(min är det övre, och det till vänster är inte mitt)


Gissa vilken hylla som är min...

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Haha, spam på bloggen :D
Skönt att du har ett "hem" nu :)
Och du jag har googlat det där med att gå på händerna, tydligen är det inte nödvändigt, förstod inte principen riktigt men det var nått med gravitationen?
Mer bilder!
Puss!

Anonym sa...

Jädra Bjosta som är här och spammar det första han gör! ;)

Visst är det cool när man ser växter man normalt bara ser i små krukor växandes som stora buskar?

Jag vill fortfarande se en bild på Suphi, annars kommer jag fortsätta tro att han är från Indonesien. ;)

Astrid sa...

du ska få se en bild, i sinom tid ;)
måste ju hålla ut lite på det.. har faktiskt inte träffat honom på 2 dagar nu, han bara jobbar och jobbar och jobbar. vilket jag kanske också kommer att göra snart.

ill tell you later in the blog, när jag vet om det blir av eller inte. :)