tisdag 23 december 2008

GOOOD JUUUL!

Det är ju faktiskt julafton här hos mig på Ayr st, Parnell, Auckland, Nya Zealand.
Jag firar jul med en fantastisk frukost bestående av:
3 Gurktoast, med mjukost istället för smör (lyx)
1 frukt yoghurt
1 kopp snabbkaffe med mjölk

haha, det känns verkligen inte alls som jul här. men snart ska jag ner till BaraBra och dricka lite Champange med mina arbetskollegor (min familj här). och ikväll åker jag ut till michelle för att hjälpa till inför morgondagens jul-grill-fest.

God Jul, igen, hoppas att ni får vad ni har önskat er och jag ska hålla tummarna för att det faller några snöflingor till er där hemma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goooood Juuuuuuul syster yster! Vi kommer sakna dig lite extra mycket i morgon, så klart, och är glada för att du hittat dig en extra (arbetar)familj där nere.
pussåkram

Anonym sa...

GOOOD JUUUL MIN SOCKERTOPP!
Nu har vi jul också, hoppas inte din är slut än men du kanske också har två dagars firande! Kram från oss två dig er alla! Puss