lördag 6 december 2008

ÄLSKA HONG KONG!

Nu sitter jag här och surfar, GRATIS! we like alot!
Resan hit gick bra, trots platsbyte.. suck och pust, när man bara vill vila. men tänka sig jag fick en bättre plats och trevliga grannar. det hela resulterade även i att jag och min granne kunde turas om att sova liggandes på de tre tomma sätena bredvid oss (12 personer fick byta plats för att monitorerna inte fungerade, där ibland jag). Så i det hela var det en trevlig resa och jag kunde sova en hel del. Men i min värld är kl 11.00 nu, och här i Hong Kong är den 18.00..
Jag tänkte iaf försöka sova så mycket som möjligt på nästa plan också. Så håll tummarna för mig!

Tråkigt nog har jag bara ca 1h batteritid kvar på datorn och vad jag sett hittills så finns det inga eluttag som man får låna, men jag ska leta lite mer senare.

Så nu ska jag ta och msn:a lite innan batteriet dör. Nästa inlägg kommer att skrivas på min slutdestination!

ETAPP 2 COMPLETED!
over and out

Inga kommentarer: