torsdag 23 april 2009

things i DO like

Känner ibland att man måste motivera sig själv lite, man måste påminna sig om att det faktiskt finns en del bra saker. Kanske lite extra mycket så här på en torsdag när man kommit hem sent från jobbet och man inte har sovit ordentligt på ett tag.
Det här är lite saker som jag uppskattar lite extra mycket just nu:



För att jag har 3000 gratis sms,
vilken kanske vinner mig zof's kapsylsamling



För att det är en väldigt bra bok



För att man kan leka "astrids hörna"
med detta fantastiska program



För att det är som MER päron
fast med lite mindre socker



För att den är så liten och fungerar alltid som jag vill.



För att det är sjukt gott och inte finns i nz



För att dom gör bra musik!



För att man kan få den utan tomater



För att det visas sent på 6an
så att jag hinner se det efter jobbet.


Det var allt för idag gott folk!

1 kommentar:

Big S sa...

Funkar kameran igen alltså?

Helt rätt att fokusera på det positiva, det borde man göra oftare!