torsdag 16 april 2009

oj va spö jag fick


OjOj, det gick kanske inte jätte bra för vårt lag
(vi spelade 3 mot 2, inte så många som ville vara med tydligen) men kul var det och svettigt! Tror att jag och Alice, som aldrig tidigare spelat lasergame, fick mest spö. Dock lyckades ju Alice skjuta mig 2 gånger.. kanske inte jätte motiverat, men när det är mörkt så skjuter man först och frågar sen.



Det här måste vi göra om igen, 20 minuter kändes som en ganska lång tid när man smög omkring bland väggar och tunnor och gjorde sitta bästa för att inte bli skjuten... vilket jag ju tydligen inte lyckades speciellt bra med men jag bryr mig inte, jag gillade det ändå!!


imorgon är det fredag!
grattis till alla er som har längtat till helgen.

1 kommentar:

Big S sa...

Va?! Har du ALDRIG spelat lasergame förut??? Vilken planet har du bott på, eller har du bara varit för rädd för att bryta en nagel? ;)

Håller med om att det är skit kul och oväntat jobbigt att springa omkring och panga.
pussåkram