lördag 25 april 2009

som jag lovat!

Det här klippet skickade oscar till mig imorse. Tänker inte avslöja allt för mycket, men roligt är det kan jag tala om. så klicka in er på länken och skratta lite, för det var precis vad jag gjorde tidigare idag. Så extra poäng till Oscar som vill dela med sig av glädjen. tror dock att jag gör honom lite besviken nu när jag inte bloggar mer om klippet, men det kanske kommer en annan dag ;)

Nej ni, vilken seg dag det har varit. Skönt att sitta i bikini på altanen, gissar på att den här helgen har varit mycket varmare än helgen i auckland. eller vad säger du tok-anna?? Antar att Max nu har sonat för sin överflödiga ostkonsumtion och nu återtagit makten över sin dator. För ditt blogg uppdaterande har varit rätt dåligt de senaste två dagarna! Kom på att du kan ju påpeka att han fick låna min dator när jag bodde hos er, så då kanske du kan få låna hans lite oftare...? det är ju en idé i alla fall!


OOOOOOooooOOOOooOOooOost!

Nu ska jag återgå till mina Salt & Vinäger chips och American Dreamz som går på 3:an. tycker att jag borde bli sponsrad snart av tex. MER, Halebop, Bob lättdryck, Estrella... å andra sidan är det kanske inte jätte många som läser bloggen, men gratis reklam ger jag dom hur som helst!

God Natt.

Inga kommentarer: