söndag 5 april 2009

Hong Kong (one more time)

Nu sitter jag här, efter 11h på flyget, ett antal glas rödvin och 3 fantastiskt dåliga filmer.. jag är förkyld och snoret bara rinner ur näsan..

man skulle kunna säga att jag inte riktigt är persika idag heller. varken rund eller luden..


det är ju så underbart tråkigt att resa långt. och flygplatser är inte heller speciellt roliga. framför allt inte Hong Kongs, gått och sterilt och bara massa asiater som är ute och söndags går på rullbanden.

okej, måste erkänna att det är lite av min trötthet som kommer fram här. är inte alls på bra humör, känner mig rent utav arg och irriterad. men klockan är ju faktiskt 03.30 för mig, mitt plan går om 1 timme och jag är hungrig.

det var jobbigt att säga hejdå till anna idag. väldigt jobbigt. jag visste inte vad jag skulle säga, så jag sa inte så mycket alls. jag var tyst, det måste vara första gången som jag inte har mundiarré tillsammans med tok-anna! haha!

nej ni. nu ska jag gå och leta rätt på en kamurra till min syster. och sen blir det 12h flyg till London. snart hemma!!

Cheers mate!
Sweet ass bro!
Peace out man!

1 kommentar:

Anonym sa...

RING så FORT du e hemma!!! Älskar dej krullo!!
Sverige anna =)