tisdag 7 april 2009

back home again.

det är svårt att förstå hur fort dessa 4 månader har gått för mig.. hur det känns som att tiden bara har försvunnit. nu sitter jag här hemma i köket, och undrar faktisk lite varför jag inte stannade längre.. DET ÄR JU KALLT HÄR HEMMA!!!

Men allt har sitt slut, eller varje slut är en ny början.

Resan hem gick bra, det var en låååååång resa och det var extremt tråkigt att sitta 5 h på heathrow, speciellt när flyget hem bara tar 2,5 h. tur att man har en dator som man kan leka med, och en bra bok som jag fick av tok-anna innan jag lämnade hennes trånga men mysiga rum på Hopetoun st.

om jag inte redan har berättat det så spenderades sista kvällen i auckland i annas kök tillsammans med hennes kusin charlotte och hennes kompis anna. lite vin dracks och planer gjordes för att gå till the crib en sista gång.. tyvärr så kom ju inte föräldrarna hem förens vid 1-tiden så vi sket helt enkelt i planerna och gick och la oss istället. vi skulle ju faktiskt upp "tidigt" (kl 9.30) på söndagen.

resten vet ni ju. och som sagt resan gick bra, är dock ganska öm i kroppen efter att ha spenderat totalt 24,5 h i flygplansstolar, weeeee!

nu ska jag väl ta och äta och fundera på vad jag ska hitta på den här dagen, ringa en del kompisar och säga hej.. packa upp, vänja sig vid sverige.. ja ni vet allt sånt som man måste göra när man har varit borta i 4 månader.

bloggen lever än! ;)

1 kommentar:

Big S sa...

Du glömde ju skriva om mottagandet... *surar lite* ;)