söndag 12 april 2009

PÅSK!!

Ja men då var det avklarat med. En heldag med familjen, massa bus, massa påskmust och ALLDELES för mycket mat.. det var lite svårt att sluta, för det var så gott!!

idag var det 1-års kalas i uppsala för lilla henke. han var på gott humör även om tårtan inte riktigt smakade den lilla herrn. vi satt ute i solen och fikade hela eftermiddagen. måste säga att det är lite lättare att vara hemma nu när solen skiner och det är ganska varmt, idag kunde jag och mamma till och med gå i bara t-shirt när vi var på vår förmiddags promenad (OJOJ!!).

vilket gör mig väldigt glad då senaste nyheterna från auckland är att det är kallt och till och med haglade härom dagen, vilket är ungefär lika ovanligt som att det är 45C varmt i stockholm. så kanske åkte jag hem rätt månad ändå!

annars då?
det sms:as för fullt till zof i tyskland, hon har lovat att ge mig 100kr om jag lyckas skicka mer än 3000 sms på 30 dagar. visst pengar är ju pengar men jag skulle mycket helre vilja ha hennes kapsyl samling... ska ta upp detta med henne i nästa sms som nog kommer skickas inom 2 minuter.

ska snart hem till Fredrik och kolla på BÅDA arn filmerna med honom och Philip, ska bli kul att träffa dom igen. Om ni undrar vilka Fredrik och Philip är så är det INTE den kända duon från kanal 5 (high chaparall, 100 höjdare, boston teaparty) utan två kompisar från Sigtuna som jag nu inte har träffat på ungefär 5 månader skulle jag tro. var säkert ännu längre sedna jag träffade fredik eftersom att han nuför tiden pluggar långt uppe i norr.

så nu är det dags att knyta ihop bloggsäcken och sätta på sig ett par skor. men innan dess har jag ett par hälsningar;

Henry: Grattis till ett helt år på denna jord!
Tok-Anna: Jag vill ha en uppdatering snarast!!!!!
Robert: Skynda på med inflyttningen
Gunnar: Jag ringer dig någon dag snart :)
Zofia: KOM TILLBAKS TILL SVERIGE NUUUUUUU!


Stay Peachy!

1 kommentar:

Big S sa...

Henkis tackar och bockar, både för presenten och visiten! :)