tisdag 21 april 2009

så mycket hat!

tror inte att jag har varit så här arg på länge, och egentligen så är det ju en skit grej men helvette vad arg jag blev!


snabb bakgrundsfakta; jag jobbade min första dag för VD idag, skönt att vara tillbaks på "gamal" jobbet. det blev en lite längre dag än vad jag väntat mig, jag har inte ätit så mycket, jag har suttit ute i kylan i FEM TIMMAR, jag är väldigt trött.

sitter hursom på pendeln ÄNTLIGEN på väg hem. med mig har jag en halv macka, denna macka är för mig min lunch och middag... har min väska på sätet bredvid mig (ja, jag vet att det är lite otrevligt, men det fanns faktiskt massa tomma platser i vagnen). in kommer denna tjej och ska absolut sätta sig där jag har min väska... i mitt försök att flytta väskan, då hon står LIIIIIIITE för nära mig så ramlar min smörgås ner på golvet. det ser verkligen ut som att den faller i bitar vid nedslaget.

jag tror inte att ni kan förstå vilka känslor som gick igenom min kropp, hur mycket jag HATADE henne. ja, jag hatade henne faktiskt och var väldigt nära på att börja skrika på henne, måste erkänna att tårarna var minst lika nära.. och henne måste jag sitta bredvid... det går inte att förklara. men helvette vad arg jag blev, och känner fortfarande ett stort hat inom mig!

2 kommentarer:

Oscar sa...

haha! Klockrent!!!

Big S sa...

Haha! Förlåt att jag skrattar, men det låter som att lillAstrid hade lite för lågt blodsocker?! Har ni ingen lunch/raster på VD??