fredag 24 april 2009

MER måndags firande

God morgon! ja, jag vaknade faktiskt för 40min sedan så det är fortfarande morgon för mig. sitter här i vardagsrummet och funderar på om man kanske skulle gå ut i solen. vet inte riktigt vad mitt ansikte skulle tycka om det, råkade äta lite tomat igår och har fått mina fina utslag. för er som har föreslagit att jag ska prova tomat igen, JA jag är fortfarande allergisk!

Frukost måste ju styras upp först i vilket fall som helst.

Kom på att jag tog två bilder i måndags då jag och Caroline firade. Det är många som missar vilken bra dag måndagar är. Jag ser måndagar lite som 1:a januari, en ny start, en ny vecka, massa nya möjligheter! så gott folk, börja fira måndagar! För precis SÅ HÄR trevligt kan ni ha redan om bara ett par dagar.


Fröken Caroline!



Bra måndags firande i vårsolen

Frukost dags!
Ha en trevlig vår-dag, det är ju faktiskt JÄTTE varmt ute!


ps. MER måndags firande, kanske det nya lite mer spännande smaken på MER??

1 kommentar:

bella sa...

wow vad harligt det sag ut med rosevin och allt, halsa carro! pusspuss