måndag 13 april 2009

en liten snabbis innan säng dags

kom på nu när jag stod och borstade tänderna att det är en sak jag glömt berätta för er... jag talade ju tydligt om för er hur mycket jag saknat lätt mjölken när jag var i nz. Så det första jag gör när jag kommer hem från arlanda (efter att ha vandrat runt lite i huset) var att dricka ett stort glas mjölk.

MMMMmmmm, tänker ni kanske att jag ska skriva nu men ICKE! mjölken var en stor besvikelse, dock har jag bortsett från det faktum att jag druckit auckland-klor-vatten i 4 månader, så mitt första glas svenskt vatten var ju helt fantastiskt!



varje gång när jag nu fyller på min vattenflaska (som jag alltid har brevid sängen) så tänker jag på hur glad jag är för att vi har så gott icke-klor-vatten i sverige och (lite cheesy) hur lyckligt lottade vi är.

det var bara det jag ville säga.
och juste ja, nu har jag sett båda Arn filmerna. Helt okej faktiskt. ska även påpeka att det blev jag, fredrik, philip, fredrik (inte samma som innan) och jacob som såg på film, jag och fyra killar. vem skulle inte gilla det?? ;)

god natt!

Inga kommentarer: