fredag 10 april 2009

det nya livet

Då var man alltså hemma igen, tror att jag äntligen har förstått det. Att vakna upp i min säng varje morgon, inte behöva bekymra sig för vad man ska äta eller när (för hela kylskåpet är alldeles proppfyllt med mat nu när det är påskhelg).. solen skiner, det är riktigt vår-väder och imorgon kommer hela familjen hem. vad ska man klaga på?

Men självklart längtar man tillbaks, fast det blir bättre för varje dag som går. speciellt så blir det bättre när man har vänner runt sig, när man håller sig sysselsatt. Så det är precis vad jag gör.
Tisdag - Västerås med Zof & Reuter för att hälsa på Rob
Onsdag - Tyresö och hälsa på anna & tilma
Torsdag- Uppsala, Gustav, Jobi och Carro

Idag blir det att åka till solna för att hjälpa zofia att packa inför hennes tyskland-resa och även en middag med hennes föräldrar. kanske är dags att lära sig polska snart ändå!!!

nu ska jag hjälpa mamma att laga lite påskmat. och sedan sätta mig på den där roliga SL-bussen, oj vad jag saknar min gröna Link buss, trodde aldrig att det var möjligt!!

Glad Påsk!!!

Inga kommentarer: