onsdag 1 april 2009

Gästinlägg

Hej Astrids fans!
Nej, Astrid har inte blivit uppäten av en rabiesmittad kiwifågel eller offrad till någon skum maori cermoni, hon mår som en persika och står och sminkar sig, så jag tänkte sneaka in ett litet inlägg.

Som ni såg tidigare så skulle hon lura mig eftersom det är 1 april idag. Än så länge har det inte gått. Däremot flög det ur mig innan att; ''Du Assan, jag tog ett grav test innan. Och..ja..Jag är gravid'' Astrid som glömtbort hela 1 april grejen stod där med öppen mun och såg dum ut innan jag började skratta. Det här med att luras är inte en talang jag besitter.

Annars då? Astrid bor fortfarande som en liten parasit (men en trevlig sådan) på mitt golv. Mitt klaustrofobiska rum är mer eller mindre en säng, bara. Så kommer man hem stapplandes efter en kväll på krogen och trillar in, så gör det inte så mycket. Ett vadderat rum, vem vil inte ha det liksom?

Astrid lämnar mig som sagt på söndag, blir lite lissen i öjat (som man säger i Skåne) när jag tänker på det. Men vet ni vad? Vi har haft det så bra tillsammans att det kommer vara värt alla tårar som kommer gråtas när även Assan lämnar. Så värt det, så.

Nu ska jag stressa och hetsa Astrid lite (jag brukar stå för den biten även om Astrid har blivit lite mer hetsig efter att ha umgåtts med mig, höhö). Det är som en kniv i ögat, eller vad säger du Astrid?

En goding innan jag avslutar bara:
Scenario: Anna och Astrid promenerar och pratar om Astrids lilla flirt Franco, och för er som vkänner till mig så är jag alltid aningen bakom flötet och går i mina egna tankar...
Astrid: Ah, han har så sjukt snygg och sexig röst (Franco).
Anna: Ahh. Geroge Clooney?
Astrid: VAAAA? Nej Franco!

TACK FÖR MIG!


1 kommentar:

Big S sa...

Moahahahahahahaha! Tack Anna för att du ställer upp och lurar min blonda syster när inte jag kan. Klassiskt! :D