lördag 25 april 2009

Salt & Vinäger i en symbios med potatis.

Fick idag ett uppdrag från andra sidan. Jorden alltså, från australien och av Jonis och Bella för att vara exakt. (som ni kan hitta här om ni vill läsa det) Uppdraget innebar att jag skulle inventera ICA's chipslager i jakt på de mytomspunna Salt & Vinäger Chipsen, som deras nya resekompis Felix bestämt hävdade hade kommit till vårt lilla land uppe i norr.

Eftersom att mamma ändå behövde handla lite så åkte vi ner till ICA. Jag letade bland OLW chipsen för att Felix var HELT säker på att det var OLW som gjort dom.
DET VAR FEL FELIX!


Jag vänder mig om, lite besviken och ledsen, och ser jag dom!
Estrellas Salt & Vinäger chips
.
Som jag har längtat efter att dessa chips, och så mycket jag önskat att någon skulle börja producera dom i sverige.
Det här är en stor dag idag!
Så alla ni som gillar Salt & Vinäger chips spring till närmaste butik och köp dom så att Estrella förstår att detta är något som vi i sverige vill ha kvar!!!


Och Vilken fin påse dessutom!

Nu blir det lite kaffe på altanen, i solen bärandes endast bikini. Ja, för så varmt är det faktiskt idag. mer uppdatering och även en ett roligt youtube-klipp kommer lite senare!

Good Bajs.

1 kommentar:

bella sa...

wow helt otroligt, detta trodde jag verkligen inte! Nu vill jag faktiskt aka hem direkt, men fragan aterstar var chipsen lika goda som man kan hitta utomlands? Estrella, det var otippat. Men det stod ny pa pasen, undrar hur lange de har funnits for felix kanske bara hade tur anda och gissade medans de forst kanske slapptes for nagra veckor sedan. Ett mysterium som maste losas.