lördag 4 april 2009

Goodbye Auckland!

Nu sitter jag här och bloggar från nz en sista gång. tiden här har gått alldeles för fort..

igår var en rätt jobbig dag, var nere på BaraBra en sista gång och sa hejdå till Staffan och Eddie. Det var väldigt jobbigt, åt take away (en malaysisk chicken laksa) och drack lite vin. jag kände mig nere hela dagen. trots det att vi äntligen tog tag i oss själva och åkte upp i SkyTower.

Rätt skönt att avsluta hela resan med att se "sin" stad uppifrån. fick lite svindel först, men det gick över rätt fort. Var ett bra avslut måste jag säga.

Men jag vet inte, det känns inte helt bra att åka hem. Eller det gör det ju, fast jag kommer sakna att vara här så otroligt mycket. jag och anna kommer nog ställa till en stor scen på flygplatsen om ett par timmar.. Får skjuts ut av min kompis Matt, väldigt snällt måste jag säga. Skönt att slippa tänka på bussar eller taxis.

Kommer antagligen sitta och blogga när jag är i HongKong, ska lägga upp lite bilder från igår då också...

Hejdå då...
(skönt att jag är genomförkyld och hostar och snorar.. det kommer bli SÅ roligt att resa!)

1 kommentar:

Big S sa...

Ta't lugnt så hörs vi i Hongkong!
Pussåkram