onsdag 8 april 2009

jetlag

Sedan jag kom hem har jag varit ganska förvirrad. huvudet har kanske inte riktigt varit på sin rätta plats skulle man kunna säga. och som min syster så snällt påpekade har jag ju helt glömt bort att berätta om mitt fina mottagande på arlanda.

Efter att ha stått och väntat och väntat på min väska (som självklart kom med det sista bagaget) vandrar jag mot ankomsthallen. Där står jag, och ser... INGEN alls..

"jaha" tänkte jag, "mamma har väl inte kommit än..."
då hör jag min mammas röst; "spring fram till henne då!!!" och där kommer min lilla systerdotter springandes mot mig. Då ser jag även min mamma, syster, svåger, och syster söner x 2. Och min kompis Rebecka var också där. Jag blev ganska överrumplad och jag måste erkänna att jag inte riktigt var med på vad som hände.. Men det var en väldigt trevlig överraskning att dom alla var där, jag blev väldigt glad!!!

När vi väl kom hem så gick jag omkring som en zombie i huset, kunde inte förstå att jag var hemma igen... Men efter en natts sömn blev det lite lättare att bearbeta det hela. :)

Igår vad jag i västerås och hälsade på Robban (ja, han jag bodde med i auckland ett tag) med Zofia och Petter. en liten mini reunion skulle man kunna kalla det, men tok-anna saknades ju såklart!!

På tal om tok-anna så är det hennes stora 21års dag!! Så för ca 1h sedan ringde jag till henne, läskiga var att hon kände ju inte ens igen min röst, tog henne ett bra tag. är det verkligen så lätt att glömma bort mig??? haha!! typiskt den där persikan!! verkade som att hon hade haft en bra dag än så länge och en stor fest igår kväll. OJ, vad jag saknar henne!!! Hursom;
ETT STORT GRATTIS TILL ANNA PÅ HENNES STORA DAG! HURRA, HURRA,
HURRA, HURRA!!!


Happy B-day you peachy thing!

Idag ska jag ska jag hälsa på nästa anna, och hennes lilla Tilma med! ska bli riktigt spännande faktiskt. mer om det senare och kanske tom. en bild på lill-tjejen om ni har tur!

laters!

2 kommentarer:

Big S sa...

Så där ja, nu är jag nöjd. :) Fast du glömde skriva att du sa "Men så här får ni inte göra!" och började gråta lite när du såg oss! Det kallar jag en lyckad överraskning, moahahahahahha!

anna sa...

TACK TACK KOMPIS! Du fattas mig!