måndag 26 januari 2009

tisdag som lördag

klockan är 11.50 om 2h ska jag möta Simon på barabra, om 2h ska jag ha tagit mig från parnell till princess wharf, om 2h ska jag se fräsch och pigg ut, om 2h ska jag sitta och vara trevlig och rolig, om 2h ska jag har gjort det omöjliga och lämnat mitt rum, tagit en dusch, druckit lite snabbkaffe, sminkat mig och satt på mig lite fräscha kläder...

jag är helt slut, önskar lite att jag inte hade haft planer idag, men man får själv ligga i den säng man bäddar och bara jag lyckas lmna mitt rum och ta mig in till duschen så kommer nog allt att kännas lite bättre.

något som stör mig ganska mycket är att det har varit perfekt väder varje dag den onsdag till måndag, men på min ENDA lediga dag är det mulet och det ser ut som att det antagligen kommer att börja regna. LITE IRRITERANDE!!

Var på Sale St igår med zofia, anna (och eddi var där ett tag) helt klart mitt nya favorit ställe i auckland. trevlig atmosfär, stor fin uteservering, fräscha toaletter, bra mat och bra bartenders. ett ställe som vi helt klart kommer att besöka igen!

dags att duscha!!
laters.

ps. från och med igår är mitt nya smeknamn Lexi, thats what my friends and family call me. haha!

Inga kommentarer: