måndag 12 januari 2009

vet ni vad jag har gjort idag??

Och så har man börjar jobba igen. Tog en powerwalk nerför backen till jobbet (35min tog det), kom dit alldeles svettig då jag faktiskt inte alls räknat med att det skulle vara så varmt.. och varmare blev det. man kan ju inte direkt påstå att jag är van vid så här hög luftfuktighet, bara man reser sig upp så blir man "klibbig" och sen måste man sätta sig ner och dricka vatten i 10 minuter för att sluta svettas.

Det Är Så Mysigt!!

Blev hämtad på jobbet av zofia, vi tänkte gå och kolla på tennis men först på listan kom mat! Vi "lyxade" till det och gick och åt musslor (i blåmögelost sås), känns inte som att man lyxar till det när mat och ett glas vin inte ens kostar 20 dollar. Hur som, gott var det. Tok-Anna joinade oss var på vi begav oss för att checka upp vilka som spelade matcher idag (tennis), så mot Parnell bar det. Tennis var inte aktuellt idag så vi gick till "centrala" Parnell för att ta en fika, den uppförsbacken är inte jätte rolig när man har magen full med musslor och bröd och pommes. UUH! lite illamående när man väl kom upp tå toppen, men det är inget som en kaffe inte botar.

vi skiljdes åt som de vänner vi är, jag uppför en liten bit till och dom på linken till ponsonby. Men vet ni vad jag gör på vägen hem..? äntligen har det hänt, det jag har pratat om så länge, det jag har stulit för att överleva, TANDKRÄMEN ligger nu på min badrumshylla och den är min, min, BARA MIN! dock är den knallgrön och smakar lite konstigt. men sånt får man stå ut med.

Tänkte avsluta dagens bloggning med en liten bild på mina homeeeez.


the two whitest girlz in town

Thank you.
Please exit to the right.


ps. idag är jag astrid 2.0 - nu med rena fötter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är konstig! Jag förstod inte riktigt ps:et