onsdag 14 januari 2009

och det blir bara bättre

kom (som ni kanske såg) hem rätt sent igår, men är ändå väldigt pigg idag. Solen skiner och det är varmt, och kl 14.00 ska jag och zofia på tennis! tar med mig jobbkläder på direkten så att jag kan stanna så länge som möjligt. måste säga att vi verkligen hade kul där igår!!

Vi kommer nog stänga rätt sent idag, torsdag är oftast en bra kväll. Desstuom är tok-annas kompisar i auckland idag plus att Leander (tennis spelaren) ville gå ut med oss. Så Dom kommer att starta i Ponsonby för att sedan (antagligen) komma ner till BaraBra och ta några drinkar. om inte så får jag möta upp dom var dom än är.

Fredag börjar jag jobba kl 10.00 (eftersom att jag tog eddis pass) och jobbar till stängning, så det kommer bli en lång, lång dag så det kommer nog ingen upptadering före lördag är jag rädd. jag förstår att ni blir lite besvikna på mig, men jag kan ju faktiskt inte sitta vid datorn hela tiden och berätta historier för er, även om jag önskar att jag kunde ;)

Nu är det dags för lite mat, en dusch och sedan hoppa iväg till tennisen, dom spelar precis nedanför parnell-backen så det är ingen lång promenix direkt!

Please do not exit! (ever)

Inga kommentarer: