tisdag 6 januari 2009

smashstastic

its just fantastic and smached :)

första dagen tillbaks på BaraBra var hur bra som helst! dans på baren och massa trevliga människor. kan det bli bättre?

är det någon som fortfarande undrar varför jag trivs här? allt kan hända när som helst! auckland is the best, det är svårt att planera mina "runt-nya zealand-resa" när det är så bra här" :)

michele ska dock skriva ner några platser hon tycker att jag borde se innan jag beger mig hemmåt. även då hemma känns som väldigt, väldigt långt borta just nu. gillar auckland, kanske för mycket... nu är det dags att sova och försöka bli av med förkylningen.

hejp tejp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, är Astrid på lyset tro?! :D

Jag vet hur det känns att förälska sig i en stad långt långt borta...

Hoppas förkylningen är bättre i morgon.

pussåkram

Anonym sa...

Hörru Big S, Märsta är ju inte så långt borta?
Förkylningar botas bäst med paraplydrinkar, mycket C-vitamin du vet ;)

Anonym sa...

Boom tjackalacka!!
Skulle bara titta in och säga bonsoir!!
Lägger mig och sover nu tror jag... så tänk på mig när du vaknar och läser detta för då ligger jag minsann och sover så hmmmmm sött(?)
Kommer antagligen drömma om Märsta efter ha läst föregående kommentar.... woopppiieee! Eller om paraplydrinkar? Jag hoppas faktiskt mer på paraplydrinkar om jag ska vara helt ärlig! No hard feelings Märsta ;)
Anywho...
Good night, sleep tight and don´t let the bed bugs bite! (det var till mig själv)
Cheers love
xx sophisnoppan