onsdag 28 januari 2009

onsdag som måndag.

jag skulle åkt ut och seglat idag, men jag vaknar i morse och kan knappt svälja. med stor motvilja bestämmer jag mig för att skjuta upp seglatsen, men det tar emot. jag har fortfarande 1h på mig att ta mig ner till viaducten, men jag borde inte. inte om jag ska orka med att gå till jobbet ikväll.

men jag vill så gärna, i för sig så har jag freepass när jag väljer att utnyttja det och jag tror inte direkt att kapten Erica blir sur om jag inte kommer idag, han har knappt själv koll på vilken dag det är. Så jag får helt enkelt inse att det blir en annan dag. men det känns väldigt tråkigt, speciellt eftersom att det jag ska göra istället är att ligga hemma och tycka synd om mig själv och dricka massa vatten.

imorogn kväll kommer jonathan och bella hit! weeee! helt sjukt att dom äntligen kommer, känns som igår vi sa hejdå hemma hos bella. men det har snart gått 2 hela månader sen jag kom hit, tiden går för snabbt. kul ska det i alla fall bli att ha dom här, vi får väl se om vi kan trycka in oss allihopa på mitt rum, annars finns det ju massa billiga hostels i auckland!

nej nu ska jag vila lite till.. eller ska jag ta mig ner till viaducten och segla lite?? det är ju faktiskt inte perfekt väder så då kanske det är roligare att ta det en dag då solen skiner och fåglarna kvittrar..

thats all folks!
please exit to the right

Inga kommentarer: