onsdag 14 januari 2009

hej alla vänner

vilken dag det har varit...

slapp faktiskt jobbet idag eftersom att jag och eddi bytte.. han jobbade ikväll för mig och jag börjar jobba kl 10.00 på fredag till stängning eftersom att han hade biljetter till "big day out" (stort event i nz, auckland). skönt var det hursom att få lite ledig het.

åt thaimat med zofia till middag och sen jag vi + anna på heineken open och kollade på lite tennis. det hela slutade med att jag och zofia hamnade hemma hos Leander (dubbel spelare) som är mycket trevlig. han vann sin match idag så imorgon ska jag dit (och kanske zofia om hon kan komma ifrån jobbet) så vi kan hejja lite på honom.

till historien hör att zofia har varit rätt involverad i tennis, speciellt de svenska stora turneringarna, så hon har träffat leander förut.. så imorgon blir det gratis biljetter till oss två!! wiieee.

nu är det dags att sova om man ska orka gå upp och vara pigg och glad imorgon... lagade faktiskt den godaste maten hittils idag (bild kanske kommer). gott var det och jag har rester kvar tills imorgon! inga nudlar här inte!!

nu ska jag sova. ha en fortsatt trevlig dag!

please exit to the left.

1 kommentar:

Anonym sa...

Thai + tennis ser ut som en bra dag i mina ögon!

pussåkram från spylyan