fredag 9 januari 2009

men vänta det kommer mer!

när jag kommer ut från duschen har jag fått ett sms.
Eddi: "you need to come down here, NOW!"

så på med kläder och ut till LinkBussen. väl nere på barabra möts jag av två mycket hysteriska arbetskamrater, dom har haft tok mycket att göra då staffan inte kom till jobbet idag.. (?) in och jobba, jobba, jobba. kan inte direkt påstå att jag var på topp... skulle faktiskt vilja påstå att de 4 timmarna jag jobbade idag var de värsta timmarna sen jag kom hit!

När det väl lugnade ner sig behövde vi inte vara tre längre, och eftersom att michele är mest chef av oss var hon tvungen att stanna. Klunsing mellan mig och Eddi... jag vann, så HEM for jag och tog en andra dusch... vilken dag.

Ikväll ska jag hänga med Zofia i Ponsonby (i like alot).
god morgon till er där hemma, nu ska jag ta en powernap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fasen vilket vel fram och tillbaka, de får väl bestämma sig?! ;)
Hoppas powernappen blev lagom lång och bra!
pussåkram