tisdag 20 januari 2009

och så var den dagen förbi

Men oj vilken härlig dag! :)

Lämnade huset vid fyra tiden då det började spöregnar vid 15, då jag egentligen hade tänkt att gå.. Promenix till New Market där jag desperat försökte hitta en sybehörs affär, vilket misslyckades ganska fatalt. försökte också hitta ett par tygskor att jobba i, vilket även det misslyckades. hittade dock en klänning som jag bestämde mig för att köpa i brist på annat. Men vad händer när jag ska betala den?? jo istället för att kosta 25 dollar så var den på rea och kostade bara 1o dollar, it was ment to be!

Tog Linken in till Queen st för att möta upp Zofia, och ramlade in i ännu en skoaffär där jag hör och häpna hittade ett par ytterst bra tygskor för endast 20 dollar, så nu slipper (äntligen!) mina fötter lukta fotsvett efter jobbet imorgon, NO MORE CONVERSE!

Lite Sushi (det är viktigt att äta mat), sen kom anna och sedan gick de tre blonda, svenska flickorna på bio och såg Twilight. Måste erkänna att vi alla blev rätt förälskade i Robert Pattinson som är en av huvudrolls innehavarna. en film värd att se, om man gillar vampyrer och snygga killar (en film för dig Bjorsta ;)

Så det var min dag det.
Imorgon börjar jag först kl 18, så jag har MASSA tid att leka imorgon med.

Weeeeeee for me!

2 kommentarer:

Ponder sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Sweeeeet! :) Låter som en alldeles utmärkt ledig dag.