tisdag 30 juni 2009

det här med sista dagen..

jag har nu jobbat två dagar på slussen den här veckan, blir en tredje dag på bussen imorgon.

sen ska jag torsdag och fredag vara en snäll moster och leka med mina syskonbarn, ska bli mycket mysigt. och som det ser ut just nu kommer jag jobba på vd-båten hela helgen... vad hände med att vara ledig?

sitt nu hemma hos joakim efter en trevlig allsång på skansen. var väldigt tjurig efter jobbet och lite otrevlig mot j och z, men när dom dukar upp vår picknick så smälte jag helt och hållet. färskpotatis och grillad lax, kan det bli bättre? ja, men ett glas vitt till det så var humöret på topp igen!

nu ska jag dj'a här, dom tjatar på mig. sen åker vi nog snart hem till zof's föräldrar (vi passar deras lägenhet lite nu när dom är borta) och väl hemma blir det mys i sofforna. 

ha de bra! 

Inga kommentarer: