tisdag 23 juni 2009

det här gjorde min dag lite bättre!

loggade precis in på facebook och hade till min förvåning fått ett privat meddelande från någon, antog att det var från en grupp som heter "den lille fete", vilket är en grupp som ger mig nyheter om min kompis restaurang/bar i göteborg. inte allt för entusiastisk öppnade jag mailet och såg då att det var någon helt ramdom som hade skickat till mig. detta var vad jag läste;

Hej A.

Du tog betalt av mig vid fästingbussen idag i Båslta centrum.
Jag hade en blå t-shirt och ett par gula byggshorts på mig....
Ville bara säga att du är väldigt söt =)
Ha det fint.
/D

(A och D är förkortningar av namnen om ni inte förstod det ;)

inte mycket, men jag blev ändå glad. det är väl alltid kul att få höra sånt, i ord eller skrivet spelar ingen större roll. ville bara dela med mig. det gjorde min dag lite bättre i alla fall!

nu ska jag sova efter ett mycket trevlig måndagsfirande hemma hos hedvig!
puss och kram, skumbana(m)n

2 kommentarer:

Anna sa...

vad trevlisch va han söt då? ;)

Ponder sa...

Å, en secret admirer, så spännande!

Undrar som Anna - var han söt? Och kom du ihåg honom?