torsdag 25 juni 2009

det här svarade jag;

hejhej! tack så jätte mycket för mailet, det gjorde verkligen min dag! :) ha det så bra! /Astrid

Tyckte att det kändes som ett bra svar på ett sånt mail. och till min syster och anna, jag kommer ihåg vem det var och han var väl rätt söt. men jag vet inte, bara för att man går och vaccinerar sig är det ju ingen garanti på att man inte är knäpp. se bara på mig!

vi får väl se hur det blir med det där, nu är det dags att äta en cocosboll som jag gjorde till min kära bror så att han kan få äta en till frukost när han kommer hem från sitt nattjobb imorgon bitti. vilken snäll lillasyster jag är ibland! Till och med när jag haltar runt i huset, det gör faktiskt väldigt ont i foten. kanske blir en liten stelkrampsspruta på jobbet imorgon. woho!



go'natt!

Inga kommentarer: