måndag 8 juni 2009

hmm..

idag har det varit en ganska jobbig dag. kan vara det att jag precis har påbörjat min idé om att gå upp tidigare än vanligt så att jag kan klämma in lite motion i mitt liv. och det är ganska mycket tidigare än vanligt faktiskt, si så där 2h för att vara exakt. det är ju aldrig lätt med omställningar, eller hur?

så nu sitter jag i min säng, ska snart sätta på två avsnitt Futurama och sen sova ett para timmar innan det är dags att gå upp igen.

det jag tänkte berätta är att det var någon som hade krossat HELA busskuren igår, det var verkligen glas överallt, såg lite ut som att det hade snöat först. väldigt konstigt. tog några bilder på det, för trots om det var krossat glas så såg det ändå fint ut. men missförstå mig inte, jag är INTE för krossandet av busskurer inte överhuvudtaget!! bilderna kommer nog upp i övermorgon (då jag är ledig!). borde ringt NZ idag igen by the way, men jag orkade bara inte. dom där skatteverkstanterna är inte direkt dom roligaste att prata med om jag ska vara helt ärlig.

nej nu är det god natt för mig!


ps. man vet att det inte händer så mycket i mitt liv när jag skriver om krossade busskurer ;)

ps 2. VÄLKOMEN HEM TILL SVERIGE LILLA TOK-ANNA!! DET ÄR SÅ ROLIGT ATT DU ÄNTLIGEN ÄR TILLBAKS PÅ VÅR SIDA AV KLOTET!

2 kommentarer:

Anna sa...

usch för krossade busskurer typiskt märsta syndrom =)

Pusssssssssssss

Anonym sa...

HEJ KOMPIS! Tack för välkomnandet. SItter just nu och deppar lite, vilket skit väder man kom hem till. Och jag saknar VÅRT Auckland! Puss