onsdag 3 juni 2009

OOOhhhoohhOOOhhOnsdag

borde inte sitta vida datorn, borde istället styra upp mig inför jobbet, äta och så.

men det slog mig nu när jag ligger här i min säng och lyssnar på the Kooks att jag längtar efter att få åka till Göteborg, det blev ju inte av helgen den 23-24 maj, tyvärr. ångrar mig kanske lite nu i efterhand. men ska försöka styra upp ett litet besök inom en snar framtid!!

Idag ska vi jobba i underbara Sollentuna... undrar hur mycket folk det kommer komma när det är sånt här fint väder, men man vet ju aldrig människor fortsätter ju alltid att överraska en! nej det är verkligen dags att dricka kaffe nu och försöka hitta på något att äta (kylskåpet är faktiskt nästan tomt!)

Any Ways!
vilken helg det har varit! helt rättvist att jag fick vara ledig!!
ha en trevlig onsdag nu.

Inga kommentarer: