onsdag 17 juni 2009

denna midsommar alltså

jag vill inte bråka med någon. jag hoppas att ni förstår det, jag blir bara så trött på allt tjafs! det var bara det jag ville säga här om dagen.

jag ville ju INTE ha några fler missförstånd, inget mer tjafs eller bråk eller besvikelse. Jag vill kunna säga vad jag tycker utan att det ska misstolkas till något negativt. jag vill bara glad och kunna se fram emot en trevlig dag då jag äntligen ska få träffa alla gamla vänner samtidigt. jag vill sjunga massa dumma snappsvisor och dricka brännvin bara för att det är vad man ska göra.

jag vill åka hem på mitt i natten och styra efterfest och sen hitta på massa bus! kanske till och med ta ett första dopp för säsongen.. mycket kan ju hända på midsommar minst sagt!

och det ska för i helvette bli riktigt roligt! :)

Inga kommentarer: