måndag 15 juni 2009

ännu ett kalas

insåg precis att jag inte tagit en endaste bild från helgens kalasande. ganska tråkigt, men jag tror att min bror och min syster varit lite bättre på den fronten. så om jag har tur kan jag kanske få några trevliga av dom *hint*

men kul har det varit, och det är ju inte allt för ofta som jag får leka med dom små skitongarna nuför tiden. tror att båda A och e hade riktigt lyckade födelsedagar, med massa paket, bus, familj och tårta!

nu sitter jag i soffan och kollar på Harry Potter and the prisoner from Azkaban. det må vara töntigt men jag längtar tills den 14de Juli då den 6e HP filmen har premiär!

man skulle kunna tro att jag ska ta det lite lugnt nu när jag är ledig, men det kommer tyvärr inte riktigt att bli så. har som alltid alldeles för mycket planerat, och som vanligt blir det stress, huvudvärk och för lite sömn. men man är ju bara ung en gång! hoppas på lite bättre väder tills imorgon så att det kan bli lite firande torts allt.

Nej nu ska jag kolla på Harrys magiska äventyr!
Glad ny vecka!

1 kommentar:

Big S sa...

Jag tog inte ett enda kort :|, hade inte tid. Men Laser fotade ju på kalaset och J på söndagen tror jag.

Tusen tack igen för kalashjälpen - utan er hade det inte gått!!