söndag 7 juni 2009

va dålig jag är.

nu var det jätte länge sedan jag bloggade, men det är ju bara för att jag återigen har tok-jobbat. det värsta är att jag är helt slut och har två dagar kvar, ska försöka att börja gå upp lite tidigare så att jag hinner ta en morgon promenad på morgonen innan jobbat. har en idé om att jag kanske kommer att få lite mer energi då.. det är helt klart värt ett försök, jag är för ung för att vara så här trött!

har haft en hel del kul också. umgåtts med zof och joakim ganska mycket, grillat på zof's föräldrars balkong två dagar i rad, goda middagar och JÄTTE trevligt sällskap. det roliga är att när vi tre umgås så skrattar vi nästan hela tiden, det är nästan lite konstigt att man kan ha så roligt tillsammans. men kul är det!! så min nya slogan är numera "flashar bäst som flashar sist" cred till zof's mor!

har varit dålig med kameran med, så har inga fler roliga bilder, men det kommer! (förr eller senare) imorgon blir det ett lugnt måndagsfirande, men dock måndagsfirande!

puss och kram
skumbana(m)n


ps. vill bara påpeka att jag har legat väldigt lågt på alkoholfronten den här veckan, så nu vet du mamma!

Inga kommentarer: