onsdag 10 juni 2009

vilken vecka, nu kör vi!

bajs va trött jag är!

hade tur och fick äta middag på Båthuset idag med VD, trotts att jag inte jobbat. Jag vet, jag förtjänade det ;) gott var det, men nu är jag så mätt att jag inte vet vad.. så då är det helt klart tillfälle att gå och lägga sig.

har trots regn och rusk varit ute på stan idag och varit den snälla mostern jag är och fixat presenter till dom små ongarna. nu får vi verkligen hoppas att dom blir glada också! när jag ändå var ute och sprang runt passade jag på att shoppa lite till mig själv också, tyckte att det kändes bra nu när jag fått min svenska skatteåterbäring. blev både det ena och det andra!

God natt på eder damer och herrar!
vi ses i Nyköping imorgon eller?!
(vi börjar 14.00 så kom i tid!)

1 kommentar:

Anna sa...

Ring imorn innan du börjar pussss