söndag 14 juni 2009

oväntat

att man faktiskt fortfarande kan ha så trevliga kvällar i lilla siggis. jag blir nog lika förvånad varje gång, men trevligt var det! och dessutom är ju äntligen midsommar planerna spikade (utan att jag själv behövt lägga mig i!)

så nu är det dags att krypa ner i sängen.
tack för ikväll, och jag måste ju själv få säga vilken bra disco-moster jag var idag! det viktigaste var ju att ello var nöjd med sitt discokalas, och det verkade ju helt klart som det! :) jag gjorde det jag skulle och lyckades nog ganska bra till och med, ibland så kan jag allt!

nog om det, nu ska jag sova och ladda för nästa barnkalas imorgon. min syster tajmade (sjukt konstigt ord, vill skriva timeade) sina två första barn så bra att deras födelsedagar är efter varandra. men jag klagar inte. tycker det är mysigt att få spendera lite tid med dom, speciellt henkis som jag fick en riktig mysstund med idag!

GOD NATT!

Inga kommentarer: