tisdag 16 juni 2009

GODA NYHETER (ja så goda att man skulle vilja äta dom)

nr 1.
jag har äntligen fått mitt DLN nr!!! woho!! vilket för er mindre insatta innebär att jag nu kan få tillbaks min skatt från NZ :D typiskt bra och båda tummarna upp för dom snälla ird-tanterna.

nr 2.
midsommar kommer att bli en kanon dag, jag är helt övertygad!

nr 3.
den 18 juni är sista dagen för att skicka in kompleterande betyg. tyvärr fick jag inte tag på någon från skolan idag, men det finns ju alltid en dag imorgon med. med andra ord syster, jag har ett par dagar på mig. vad jag förstod på studera.nu så är absolut sista dagen den 5 juli. såååå bra!

nr 4.
ännu en trevlig måndagskväll är till enda. men oj vad trevligt det var. blev tillslut jag, caroline, åsa och hedvig som stod för firandet.

nr 5.
det är verkligen dags att sova nu med tanke vad som väntar imorgon. och ännu en gång så är det tisdag imorgon syster och det är väl imorgon kväll det verkliga "hängandet" ska gå av stapeln (om det nu blir av) och du är hjärtligt välkommen att delta! på onsdag handlar det mer om att besöka vår brors favotil affär i u-a för att se om man kan hitta några schyssta byxor där!

nr 6.
LATERS!


(nr 7.)
jag har hunnit med allt förutom EN sak på min "to-do-list" idag, det jag missade var att tvätta en mörktvätt, och det är ju ändå inte hela världen.

Inga kommentarer: