måndag 15 juni 2009

inga fler missförstånd nu!

jag blir så trött på alla missförstånd hela tiden! det bara skriker sigtuna! ska det alltid vara så här när vi alla återvänder hem för att spendera lite "trevlig sommar tid" i vår hemstad?

blir stå trött på det bara. midsommar kommer att bli grymt jag är helt övertygad om det! det kommer kanske till och med bli en av dom trevligaste på flera år, så kom inte och bråka! gör bara som jag säger, ha massa kul!! :)

midsommar är ju trots allt bara en dag av många, och varför då träta? varför inte bara göra det man själv vill och så brukar det ju alltid lösa sig till det bättre. jag ser midsommar som en dag då man kan dra ihop sina vänner man inte har träffat på ett tag, vänner som numera har varit utspridda i hela världen och som alla har gått igenom sina svårigheter och haft sina egna äventyr, midsommar kan bli en kväll då vi alla kan träffas igen och faktiskt ha något vettigt att prata om. inte bara en massa skvaller!

så nu skärper vi till oss, det är midsommar på fredag, det kommer antagligen att vara kissigt väder, och rätt kallt, men vi kan ha kul ändå!

nu kör vi!

2 kommentarer:

Big S sa...

Öh, jag fattar som vanligt inget, men hoppas så klart att det löser sig. Annars får du väl komma hit och fisa på midsommar - här blir det garanterat ingen träta, men kanske ett och annat barnslagsmål! ;)

karin sa...

lös mig! och problemet karin som inte längre har mer än 1 kännslo nivå i sin kropp!