måndag 15 juni 2009

MÅNDAG, igen!

har jag berättat att jag antagligen kommer börja på KTH i höst? det känns väl ganska roligt, men en hel del andra saker dyker ju då onekligen upp. Saknar som måste fixas, och helst inom en snart framtid.

dessa saker är tex. ringa skolan och få tag på mitt upptentade franskabetyg, få tag på en gammal kompis som ska hyra ut sin lägenhet i sthlm (förhoppningsvis till mig), samt undersöka om det är försent att skicka in "förbättrade" betyg till studera.nu.

jag har också ganska många andra saker jag måste styra upp, som jag inte hunnit med innan och som verkligen börjar krisa lite nu. om man ändå hade en klon, va mycket lättare allt hade varit då! det blir lite firande idag med min kära vapendragare Caroline och vi ska idag även inviga Åsa i friandet. vi blir inte många, men kvalitet går före kvantitet!

resten av veckan är mer än lagom planerad. begravning imorgon, eventuellt hänga med min bror i uppsala på onsdag för att sedan åka hem och gå till tandläkaren och efter det ev. åka in till sthlm. torsdag jobbar jag i västerås och på fredag blir det ju midsommarfirande hemma hos Caroline. tur att jag inte jobbar så mycket iaf!!

nej nu är det dags att ta tag i dagen!
Grattis till Caroline som klarade sin uppkörning idag och ÄNTLIGEN har sitt körkort! WOHO!

2 kommentarer:

Big S sa...

Va?! Ska du plugga på KTH?? Och inget säger du... *muttrar* Vad ska du läsa och varför behöver du de förbättrade betygen nu helt plötsligt? (Jag tror f.ö. att det tyvärr är för sent för det, men jag är inte säker...)

Big S sa...

Och får inte jag vara med och hänga på onsdag eller, va va va??? Vi skulle ju festa, har du glömt det? ;)