torsdag 2 juli 2009

i uppsala

ja nu är jag här i ännu en soffa (jag vet big s, det var mitt eget val). dags att sätta på ett avsnitt House att somna till, drömde så konstiga drömmar igår natt om z's mamma, sam från nz och om att köra bil.. återigen undrar jag vad jag försöker att bearbeta. hoppas på att mina drömmar i natt blir lite lugnare.

jobbade i gustavsberg på bussen idag, 300 pers lite lagom så där faktiskt. sen var det raka vägen till u-a som gällde. lite kyckling-fajitas-kebab (vet inte riktigt vad jag ska kalla det) och sedan kräftor och öl med syster, ibland kan livet inte bli så mycket bättre!! fast alla j*vla myggor som svärmar i u-a skulle jag kanske kunna klara mig utan.

kom på förut idag att jag glömt berätta om i söndags, antagligen för att det har hänt så mycket sedan dess. hur som så vaknade jag och karin upp efter en hård kväll ute på sigtuna golfklubb, efter frukosten kollar jag min mobil för första gången och har då sex missade samtal från z. jag ringer upp och då talar hon om att hon är i krokarna eller rättare sagt nere på strandpromenaden.

resten av dagen blev det sol och bad och en stor grillmiddag, sen stack jag och z in till stan och avslutade kvällen hemma på hennes föräldrars balkong i bergshamra. där fram tills nu har jag alltså bott där (inte på ballkongen då utan på soffan) :)

blir tidig lek med systerson A imorgon, mys att träffa honom eftersom att han var den enda som gått och lagt sig när jag kom hit ikväll. jajja. nog om detta.

sov gott!

Inga kommentarer: