onsdag 15 juli 2009

vad hände liksom?

jag kom ju inte riktigt hem i måndags va... nej jag kom hem kl 18.00 idag, och inte åkte jag båt heller.

vilka dagar, vilka kvällar, vilka nätter!! halt halt halt halt som karin (rebeckas kompis) skulle sagt. jag vet inte om det är bra eller dåligt att vara kompis med spritvärdinnan på Hamnplan (utestället), för även om det förde med sig många roliga stunder så fick vi alla betala för det dagarna efter...

nu ska jag ta det såååå lugnt, harry potter på torsdag kanske om jag nu lyckas övertala sophia att hänga med. sen hänger vi lite i sthlm ett par dagar och avslutar med att absolut senast sticka ner till västkusten på tisdag. viiiiiiiiiiiiiiilken sommar!!! :)

vill tacka alla underbara människor som har hängt med på alla för- och efterfester dom här sex dagarna. för alla konstiga samtal och för underliga situationer i lägenheten aka kollektiv nr 2.
Tacka Anna för de många, långa samtalen om livet.
Karin
för att hon är en sjuk människa att festa med.
Elli
för att hon inte alls varit lika sliten som vi andra, och för att hon tog med kattungaran till lägenheten.
Susanna & Victor för att dom är lite för sköna tillsammans, ett extra tack till victor som bar hem mig från Gute igår.
Till allt folk som jobbar på Innegården
som kanske är världens bästa grannar, och jag lovar att skära lime åt er nästa sommar istället!

Sist men inte minst lilla Rebecka för fem gångna somrar och för alla kommande! vi måste ses snart igen, tur att vi båda är i sthlm i höst! dessutom fick du ju versta kärleks-inlägget härom dagen så du får inga fler positiva ord!!

nu ska jag sova ut, packa upp och tvätta imorgon och påminna mig själv om att man faktsikt kan må bra när man vaknar på morgonen!


puss och kram
och JA bilder kommer, jag lovar!

1 kommentar:

Big S sa...

Va falls? Är det bara jag som kommenterar här nu för tiden?!

Kan du inte komma hit istället, så ser vi HP här? Jag vill se den, har jag kommit på, efter att ha sett trailern. Kanske dricka den där ölen efteråt också?