lördag 4 juli 2009

lööööördag

jag fick ledigt idag!! :D

det var nog det bästa som kunde hända mig, lite vilotid på mitt konto tänkte ju jag. Det blir sällan som man tänkt sig, var ute och lekte med mina vänner till kl 04.00 igår. kanske att ta i lite, men kul var det! utvilad kommer jag kanske inte vara imorgon på (förhoppningsvis) min sista dag på jobbet. om det verkligen blir den sista eller inte återstår att se. vi vet ju alla hur många "sista dagar" jag haft den här sommaren.

nu ska jag slappa lite mer i soffan och försöka styra upp mattekursen jag ska börja läsa nästa vecka. men vill bara berätta att jag är lite stolt över min syster som blev publicerad i Uppsala Nya Tidningen igår, bra jobbat din bajskaka!

nej nu orkar jag inte mer!
nu går åskan och regnet börjar falla, blir en perfekt filmkväll ikväll!

1 kommentar:

Big S sa...

Tack Bajsdanken! ;)