tisdag 28 juli 2009

kiss väder

ja det blir ju inte bättre heller!!!!

en soldag har vi fått, en endaste dag har man kunnat sitte ute i solen och NJUTA av det. visst det är ju lite soligt idag med, men det blåser så kallt att det går ju inte!!!

dagen har därför till stor del spenderats inomhus, sophia vid datorn jobbandes och jag med min matte i en av fotöljerna. efter 2,5h (med två engeripåfyllningar) gav jag upp och satte mig och läste Jpod, en mkt underhållande bok. så nu vet du vem det är som har din bok systeryster!

jag tror att det är tisdag idag, eller jo det måste det ju vara när jag tänker efter. det innebär ju att jag har 2,5 dagar kvar på västkusten och vi har bara badat EN ENDASTE GÅNG!!!

VARFÖR ÄR DET SÅ KISSIGT VÄDER?!?!?!??!
DET ÄR JU JULI!!!

men men, man kan inte få allt. nästa vecka blir det singö och jag hoppas verkligen att vädret styr upp sig självt tills dess!

nu ska vi sätta på oss varma kläder och gå över till Hunnebo.
hejdå.hejdå.

ps. sitter onekligen och nynnar på en låt av orup "för jag har bara regn hos mig.."

Inga kommentarer: